Elévové: Deníček ze soustředění - léto 2009

AKTUALIZACE: 11.7. v 7:35 (doplněn odkaz na fotky)

DEN SEDMÝ - 10.7.

Poslední den před odjezdem jsme si odpustili ranní výběh a dali si jen kratší rozcvičku, abysme se připravili na dopolední program - Fotbalovou Olympiádu. Soutěž se sestávala z fotbalových dovednostních soutěží - sprintu, sprintu s balonem, slalomu, slalomu s balonem, žonglování, střelby na přesnost a střelby na čas. Kluci a holka se poslední den ještě kousli a předvedli výborné výkony (např. Ládík "položil" 65 panenek). Výsledky:
Starší elévové - Fotbalová Olympiáda:

3. Jukl Štěpán
4. Kadaník Tomáš
5. Žídková Natálka

Moc mne potěšilo jak všichni bojovali a samozřejmě taky jak si vedli mladší elévci v celkovém hodnocení (2. a 4. místo).

Odpolko jsme dali volný program pod dozorem, přeci jen už byl poslední den. A světe div se, zase se kopalo ...
Před večeří jsme ještě stihli vyhlášení a oslavu narozek Marti Hynka. Po večeři následovalo opekání buřtů a diskoška. Program ještě vylepšila naše mažoretka Náťa (pod pečlivým dohledem svého managera Štěpána) s perfektním pochodem.

Doufáme, že se do zítra nic nepřihodí a shledáme se v dobrém rozmaru.
My jsme si to tu moc užili a moc děkujeme všem, kdo nám jakkoliv pomáhali a drželi palečky.

Jinak se připravte, že zítra budeme decentně špinaví a unavení, ale snad spokojení. A už se na Vás všechny moc těšíme.

Ještě změna - ZRUŠILI jsme OBĚD,  spousta čutálistů nám nahlásilo odjezd už dopoledne a na jídlo by nás už moc nebylo.

A ještě fotečky hledejte TUNAJ.

DEN ŠESTÝ - 9.7.

Déšť se nám dnes nevyhnul, proto bylo dopoledne línější. Přesto jsme ještě před obědem stihli závody ve vytrvalostním běhu s výsledky:
Starší elévové - vytrvalostní běh:

3. Jukl Štěpán
4. Kadaník Tomáš
5. Horák Hynek

Odpoledne se vydařilo a pořádně jsme potrénovali a ještě jsme stihli fotbálek i když občas přišla přeháňka.
Při věčeři začalo pršet, takže jsme se přesunuli do tepla tělocvičny na promítaní, abychom si všichni trochu orazili. Večer nás ještě čeká diskoška.
Diskoška nakonec nebyla, kluci si odhlasovali film, asi už jsou trošku ztahaní.

Hláška dne: "
- Hele, nenechal si na hřišti mikinu ?
- Nee. Šel jsem bez ní.
- Určitě ?
- Určitě !
- A co je to tohle ?
- No to je moje mikina, ale někdo mi jí musel vzít z pokoje a donést na hříště !! "

A ještě fotečky hledejte ZDE.

DEN PÁTÝ - 8.7.

Ráno jsme kvůli dešti vynechali rozcvičku a i dopolední program jsme pro jistotu přesunuli do tělocvičny, kde jsme absolvovali vědomostní test (fotbal a zdravověda) a následně si to elévci rozdali v silovém trojboji (kliky, dřepy, lehy i sedy). Podrobné výsledky doplníme zítra až přijde jejich validace z UEFY, FIFY a SRPŠ. Ale už teď jsou jasní 3 celkoví vítězové:
1. Martin Flégl

3. Rejtar Vojtěch - 39
4. Žídková Natálka - 34
5. Hynek Horák - 30

Odpolko sice semo tamo déšť dorazil, ale tréninku venku nám nezabránil. Největší otužilci zvládli i koupel v bazěnu.
Věčeře dnes byla netradičně v tee-pee, kde se opékala kuřátka, vyhlašovalo se a zpívalo. Před spaním jsme ještě vzali naše kopálisty na Stezku odvahy. Všichni ji zvládli, nikdo se neztratil a ani strašidla nedoznala újmy.
Lepší obrázek si uděláte z fotek, ale až ráno, teď jdeme do hajan.

Fotky jsou k vidění TADYHLE.

DEN ČTVRTÝ - 7.7.

Dnešek se taky vydařil, teď hlavně sledujeme rosničkáře. Anžto tu večer začalo lít a to se nám moc nehodí do karet.

Dopoledne: Diskoška opravu některým divočákům sebrala síly a tak jsme rano několik borců museli tahat za nohu z peřin. Ale moc nevzdorovali a na rozcvičce jsme byli v plném počtu. Tréning jsme ráno vyměnili za turnaj. Týmy stejné jako minule, jen malou změnou - týmy na 2.-4. místě posílili trenéři, jen Láďův tým byl "za odměnu" bez posily.
Výsledky:
1. flek: Filda tým (Filip Dědek, Martin Hynek, Vojta Rejtar, Náťa Žídková, Kuba Hovorka, Marťa Flégl, Štěpán "Rooney" Jukl) - nalosovali si jako posilu Rádka a zaslouženě zvítězili
2. flek: Míša tým (Michal Šmied, Vojta Šmied, Honza Drešer, Adam Beneš, Romča Věcek, Dominik Bednář, Vojta Hovorka) - "získali" Slávka a ještě v posledním zápase se rvali o první flek s Filda týmem, ale remíza jim nestačila
3. flek:Láďa tým (Láďa Kundrt, Hynek Horák, Žabka 2x, Vojta Plhal,
Vašek Mach, Dominik Hroneš) - velice statečný výkon, bez posily uhráli dvě pěkné plichty
4. flek: Adam tým (Adam Kadlec, Štěpán Gernat, Míra Rejnek, Kuba Kvapil, Mates Obzina, Tom Kadaník, Míša Hovorka, Vojta Kunc) - vylepšený Viktorem dostával smolné góly

Po obědě jsme si střihli procházku po okolí, kterou následovala koupačka v bazéně a fotbálek.
Večer proběhlo vyhlášení výsledků a letní kino - promítali jsme Speedracera (opravdu je to "megahustý", doporučujem) na obřím plátně a myslím, že se to klukům moc líbilo. Ještě jednou moc děkujeme všem, kteří se podíleli na dopravě nové promítací techniky.

Hláška dne (je teda ze včera, vzpoměl sem si na ni až dnes, ale moc se mi líbila, kór když padla pří diskošce asi 50x): Nemáte nějakej hip-hop ?

Fotky jsou TADY.
Pozor: fotky namalovaných obrázků ze dveří jsou týmové vlajky jednotlivých pokojů

DEN TŘETÍ - 6.7.

Parádní počasí nás naštěstí neopustilo, takže jsme toho stihli i lehce nad plán.

Dopoledne: Kluci konečně vstali s budíčkem. I ranní ptáčata si ráda poležela, tak to má být. Po snídani jsme slušně potrénovali a končili jsme těsně před obědem.

Odpolko: Pro změnu jsme naplánovali výlet. Udělali jsme si tůru k bunkrům, kde byla i prohlídka dělostřelecké tvrze Skutina a přilehlého okolí. Po návratu jsme stihli před večeří už jen koupačku a ti co se nechteli cachtat si samozřejmě šli začutat, co jiného taky.

Večer: Elévci si odhlasovali diskošku, takže se tančilo až do večerky a možná i chvíli po. Kluci jsou nejen přeborníci ve fotbale, ale v trsání (Travolta = hadr). Rozjezd byl pomalejší, ale nakonec se chytli skoro všichni. Marně hledám výstižnější popis situace nežli "MAZEC".

Fotky jsou TADYK.

DEN DRUHÝ - 5.7.

Dopoledne: Ačkoliv jsme si dali budíček na 7:30, tak nejrannější ptáčata vstávala v 5:32 (brrrr). Dneska je musíme holt víc utahat . Po opuletní snídani jsme si dali chvíli pauzu a pak jsme trénovali až do oběda a využili příjemného počasí. Rozdělili jsme se na 3 party podle velikosti a každá pilovala to co nejvíc potřebují. U nejmladších se zaměřujeme na práci s balonem, přihrávku a zpracování. Starší pilují pokročilejší dovednosti.

Odpoledne: Po poledním klidu jsme si dali fotbalový turnaj 4 družstev, který dopadl následovně:
1. flek: Láďa tým (Láďa Kundrt, Hynek Horák, Žabka 2x, Vojta Plhal, Vašek Mach, Dominik Hroneš) s 3-mi výhrami a impozatním skore 9:0
2. flek: Filda tým (Filip Dědek, Martin Hynek, Vojta Rejtar, Náťa Žídková, Kuba Hovorka, Marťa Flégl, Štěpán "Rooney" Jukl)
3. flek: Míša tým (Michal Šmied, Vojta Šmied, Honza Drešer, Adam Beneš, Romča Věcek, Dominik Bednář, Vojta Hovorka)
Po turnaji jsme se do večeře koupali. Večer už došlo jen na vyhlášení na hru kufr.

Hláška dne: Pane trenére, Vy ste stejně správnej pošuk. (Vojta Plhal na Viktora)

Fotky jsou nahrané ZDE.

DEN PRVNÍ - 4.7.

Dopoledne proběhl úspěšný přesun na Horalku. Úspěšně jsme se ubytovali a spořádali úspěšně první oběd. Odpolko bylo relaxační ještě s rodiči - fotbálek, fotbálek elévci vs. dospěláci (prosadila se zkušenost a i přes nepřízeň rozhodčího vyhráli dospěláci) a koupání až do večeře.
Po véče přišla procházka a estráda ein-kessel-buntes v podání našich kopálistů. Zkrátka dneska úspěch.

Technika sice zlobí, ale daří se nám ji přemluvit k chvilkové spolupráci.

Hláška dne: To sem ale rád, že sem tu večeři vůbec přežil. Ufff. (Míra po 3tím přídání)
Fotky jsou ZDE.

Vrcholí přípravy a realizační tým chystá vše potřebné k nájezdu, včetně oběti bohům aby nám vyšlo počasí.

Pro Vaši představu přikládám sestavu účastníků:
STARSI ELEVOVE [13]: Kunc, Kadlec, Jankovský, Žaba 2x, Rejnek,Gernat, Beneš, Dědek, Drešer, Kundrt, Lamla, Bednář

MLADSI ELEVOVE [18]: Hovorka 3x, Hroneš, Věcek, Flégl, Hynek, Horák, Kadaník, Jukl, Plhal, Rejtar, Kvapil, Mach, Žídková, Obzina, Šmied, Binar

REALIZAČNÍ TÝM: 2x trenér mladších (Horák, Kadaník), 2x trenér starších (Imlauf, Kundrt), 1x zdravotník (Juklová), 2x odborný asistent (Juklová, Šmied)

Jaký bude program :
samozřejmě se budeme přizpůsobovat počasí, ale pro představu, zhruba:
7:30 - budíček, rozcvička, hygiena (na žádost trenéru od mladších budeme vstávat později než minule)
8:30 - snídaně
9:00 - akce (výlet, soutěže, trénink)
11:30 - oběd
12:30 - polední klid
13:30 - akce 2 (bazén, soutěže)
15:30 - fotbalový trénink
18:30 - věčeře, volno
22:00 - večerka

Co nezapomenout [ještě jednou, pro jistotu]:
kromě standardního oblečení i věci na trénink ven, věci na trénink do tělocvičny [hlavně sálovky], vybavení na výlet [i pro případ horšího počasí + batůžek a lahev na pití], pokrývku hlavy aka čepici, plavky a osušku na koupání, pro jistotu opalovací krém, ručník, vybavení na denní hygienu, na spaní raději teplejší pyžamo, přezůvky do chaty, léky pokud nějaké berete, pro jistotu i repelent, případně nějakou oblíbenou hru nebu knižku, kopii zdravotní průkazky
peníze a mobil - není nutné [ale to už necháváme na vás], v ceně je plná penze s pitným režimem i výlety, sladkostí berem dost jako ceny do souteží a turnajů, a na mobily se dá volat vedoucím po 19:00 (alespoň ty svoje neztratíte)

V sobotu máme SRAZ v 10:00 u kabin, abyme se stačili v klidu přesunout. Doprava je po vlastní ose - každý se dopravuje sám. Zkuste se dohodnout a sesednout se.
Oběd už nás čeká na Horalce. Celý den dále pojímáme jako rozlučkový. Nebude trénink, rodiče se rozhlídnou po okolí, pomohou nám vybalit, snad proběhne nějaký sranda mač, koupaní ...

Pokud technika nezklame, tak z každého dne bude krátká reportáž sem na web snad i včetně fotek.

Zdravíme osadníky

Zdravíme osadníky Horalky!

Rádi bychom se i my připojili k poděkování za skvělý program, trpělivost a nadšení trenérů a radost našich dětí!!! Zprávičky jsme sledovali každý den a podle fotek jsme nabyli jistoty, že se kluci mají opravdu fajn (teda asi jen Míša provětral všechna trika co měl...). A přidáváme se i k poděkování panu Šolcovi, díky němuž nejenom že máme zdatné fotbalisty, ale dokonce se na Horalku vypravili všichni tři včetně Míši a jak je vidět z fotek, zřetelně netrpí, ba naopak, je to celý vysmátý Míša...¨

Tak se na zítřek naposledy krásně vyspěte a my se budem moc těšit, až si ty naše neposedy vyzvedneme, doma je hrozně smutno...

Eva a Pepa Hovorkovi

Ahojda Všem na chatu

Ahojda Všem na chatu Horalku!

Rádi bychom Vám Všem moc poděkovali za pevné nervy a skvělé nápady! Také za Vaši pečlivou péči o malé,větší a největší neposedy(rarášci).Hlavně paní zdravotnici chceme poděkovat za starostlivou péči. Doufáme ,že měla práce s osetřováním co nejméně.

Ještě jednou dik s veklým  DÍK!!! S pozdravem hezkého dne  Lenka + Martin Fléglovi.

Vzkaz pro "Starého

Vzkaz pro "Starého trenéra"

Aby bylo jasno, mně se "Starý trenér" nezdá vůbec starý. Naopak. Je to muž v úplněš nejlepších letech! Nebýt jeho, nejsou ELÉVCI takoví, jací jsou! První krůčky s balonem a jiné fotbalové dovednosti je naučil právě on, a že to někdy byly nervy!!!! Vtloukal do nich základy disciplíny, učil je žít v kolektivu..... těch let a toho času, co Pepa Šolc věnuje nezištně fotbalu si zasluhuje obrovská slova chvály a díků!!!!!

Pozdrav od seniorů na

Pozdrav od seniorů na Horalku

Moc všechny zdravíme a koukáme, že trenéři toho moc nenaspí! Do "Deníčku" připsáno po jedné hodině, klobouk dolů! Po přečtení Deníčku jsme měli  strach, že "holka" se ztratila někde v lesích, ale na fotkách se vyskytuje,..., tak OK.

Hodnotíme bleskovou aktuálnost, vtipnost a vůbec, vše SUPER. Fotomomentky hovoří za vše!

Za seniory děkují Skákalovi

Pozdrav od starého

Pozdrav od starého trenéra

Po přečtení dnešního hodnocení Petra Hrabíka http://hradecky.denik.cz/fotbal_region/hrabik-moralni-sila-muzstva-byla-slaba20090707.html

jsem se po napsání reakce na jeho rozhovor musel uklidnit na naších stránkách sledováním situace na Horalce. Podle toho co čtu a vidím, je o nejmlaší borce soustředění Dominika Hroneše a Míšu Hovorku dobře postaráno. Jak jinak, když se o ně starají nejoblíbenější, nejzapálenější, nejlepší, nej..... trenéři. Ale vážně - pánové odvádíte nejen pro černilovský fotbal skvělou práci.

Pozdrav a díky Zdravíme

Pozdrav a díky

Zdravíme sportovce a moc díky za krásné zprostředkování zážitků našich "drobečků". Je to fajn, že si můžeme přečíst a mrknout na fotky, jak řádíte... Přejeme ,aby počasí nezlobilo a pánům trenerům pevné nervy a hodně nápadů na utahání divochů...

Mějte se fajn a fotbalu a zábavě zdar.Plhalovi

Ahoj, všechny zdravím.

Ahoj, všechny zdravím. Ráda bych upozornila mužskou část realizačního teamu, že zdravotnice, asistentka, aranžérka dobré zábavy, mazačka chlebů, porotkyně úklidu atd. by si taky nějakou tu fotečku zasloužila. A my, zvědaví návštěvníci těchto stránek (včera ráno nás bylo 48!) bychom aspoň věděli, že nechodí pořád v jednom tričku.

Zdravíme všechny na

Zdravíme všechny na Horalce!

Jsme rádi, že si můžeme o vás každý den něco nového přečíst. Je vidět, že si to všichni užíváte, fotky jsou báječný. Dospělákům děkujeme za skvělou organizaci a dětem přejeme ještě hodně zážitků a vydařené počasí.

Dekujeme za

Dekujeme za pochvalu.
Hlavne jsme radi, ze denicek plni svuj ucel a ze na nej zabrousite.
S pocasim se to dnes v noci trochu kazi, tak uvidime. Telocvicna tu je, ale na 30 hracu je stale jeste mala, radsi bysme ven.

To offline zpravodajství

To offline zpravodajství včetně fotek je špica ! Udělejte ještě pár fotek "pořádku" na chatkách :-)

Dekujem. Poradek na chatkach

Dekujem.
Poradek na chatkach vcelku prekvapive je, hlavne po ranu, kdy probiha hodnoceni.  Se kluci (i treneri) vcelku snazej, protoze porota je neuprosna a je schopna srazit bod i za neporadek v batohu.
Nejake fotecky zkusime udelat abyste nam verili